Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
Contactează reprezentanţii de vânzări pentru a beneficia de oferta aniversară MaxyGo.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
1. Satisfacție 100% - prin consiliere gratuită și printr-un management profesionist al riscurilor la care sunteți expus, identificăm soluțiile optime pentru acoperirea necesităților dumneavoastră de asigurări.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
2. Disponibilitate permanentă – întotdeauna alături de dumneavoastră prin asistență și consiliere personală, mai ales în situațiile mai puțin plăcute pentru dumneavoastră (exemplu: apariția daunei).
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
3. Siguranță deplină – este adusă prin însuși parteneriatul dumneavoastră cu MaxyGo, o companie credibilă, eficientă, cu colaboratori corecți și parteneri puternici.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
4. Eficiență și rapiditate – datorată parteneriatelor deosebite cu societățile de asigurări, dar și suportului operațional și tehnic pe care MaxyGo îl pune la dispoziția colaboratorilor săi excelent pregătiți.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
5. Ofertă variată de produse de asigurare, flexibile și adaptate în conformitate cu nevoia dumneavoastră de protecție.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
6. Reduceri ale primelor de asigurare pentru clienții fideli sau pentru clienții fără daune, negociate pentru dumneavoastră cu societățile de asigurare partenere.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
7. Confidențialitate și onestitate – două ingrediente de bază considerate de noi pentru o colaborare de durată, eficientă pentru toți actorii implicați – dumneavoastra – MaxyGo – asiguratori.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
8. Comunicare eficientă – suntem disponibili pe toate canalele de comunicare, telefon, fax, e-mail, site-uri etc., atât ale administrației centrale MaxyGo, cât și ale colaboratorilor noștri pentru a ne semnala problemele dumneavoastră.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
9. Relații durabile cu fiecare dintre dumneavoastră – relații în scop profesional, confidențiale, bazate pe respect reciproc.
Avantaje competitive
pentru clientii MaxyGo
10. Reducerea cheltuielilor și a timpului dumneavoastră – economisiți timp și bani acceptând consultanța oferită gratuit de cei mai buni profesioniști asistenți în brokeraj MaxyGo.
Începând cu data de 01 august 2017, în baza Normei ASF 18/2017, clienții MaxyGo pot apela la mecanisme alternative pentru soluționarea pe cale amiabilă a litigiilor (disputelor), astfel :
a) persoanele fizice – numite în continuare consumatori - pe lângă înregistrarea petițiilor la ASF, pot apela voluntar și gratuit, la mecanismul de rezolvare a litigiilor cu Asiguratorii (dar și cu alte entități reglementate și supravegheate de ASF) – numite în continuare comercianți.
SAL-Fin (Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor din domeniul financiar non-bancar) funcționează exclusiv în cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) și este constituită din conciliatori care sunt înregistrați în Registrul Conciliatorilor, postat pe site-ul www.salfin.ro.
Conciliatorul este definit ca fiind o persoană fizică ce dispune de cunoștințele și aptitudinile necesare în domeniul procedurilor de soluționare alternativă a litigiilor sau al soluționării judiciare a litigiilor în materie de consum, precum și de o bună înțelegere generală și specifică a legislatiei sectorului financiar în care solutionează și a legislației referitoare la protecția consumatorilor, persoane ce sunt independente și imparțiale.
Consumatorul își poate alege conciliatorul înscris în lista postată pe site-ul www.salfin.ro, specifică domeniului litigiului.
SAL-Fin are în atribuții propunerea și/sau impunerea unei soluții părților aflate în litigiu. Derularea ambelor mecanisme de soluționare alternativă a litigiilor va permite consumatorului alegerea unuia dintre ele, iar rezultatul va fi o hotărare motivată în cazul în care părțile acceptă soluția sau dacă nu, o încheiere cu soluția propusă și decizia părților.
Condițiile care trebuie îndeplinite pentru a putea apela la entitatea SAL – Fin, sunt:
- consumatorul a încercat să contacteze comerciantul în cauză pentru a discuta reclamaţia sa şi a căutat, ca un prim pas, să rezolve diferendul direct cu comerciantul;
- litigiul nu este promovat cu rea-credinţă sau nu este ofensator;
- litigiul nu a fost analizat anterior de către o altă entitate SAL sau de către o instanţă judecătorească;
- consumatorul prezintă reclamaţia către SAL-Fin în termen de un an de la data la care acesta, după caz, a prezentat reclamaţia comerciantului sau de la data săvârşirii faptei care a dat naştere litigiului ori, în cazul faptelor continue, de la data încetării acestora;
- instrumentarea unui astfel de litigiu nu ar afecta în mod grav funcţionarea eficientă a SAL-Fin;
- litigiul priveşte un comerciant aflat în supravegherea A.S.F.
Pentru o mai bună informare a consumatorilor privind posibilitatea apelării la soluționarea alternativă a litigiilor prin intermediul SAL-Fin, entitățile autorizate, reglementate și/sau supravegheate de către ASF au obligația afișării în sedii și pe website-urile proprii a informațiilor privind posibilitatea rezolvării litigiilor prin intermediul SAL-Fin.
Consumatorul va fi informat cu privire la dreptul pe care îl are de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor, potrivit Regulamentului nr 4/2016 al ASF și OG nr 38/2015 precum și cu privire la condițiile necesare de accesare a procedurilor de soluționare a litigiilor.
Pentru a veni în sprijinul acestora, SAL-Fin pune la dispoziția tuturor modelul de afiș care va fi utilizat în sedii precum și în alte locații ale entităților menționate dar și pe website-urile proprii.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul www.salfin.ro.
b) persoanele juridice - pe lângă înregistrarea petițiilor la ASF, pot apela la mediere și arbitraj, ca mecanisme alternative de rezolvare a litigiilor cu Asiguratorii (dar și cu alte entități reglementate și supravegheate de ASF).
Important !
Metodele de soluționare alternative a litigiilor nu limitează dreptul părților de a se adresa instanțelor de judecată abilitate.
MaxyGo Broker va asigura participarea la procedurile de soluționare alternativă a litigiilor, la conciliere prin intermediul SAL-Fin, mediere sau arbitraj, după caz, atunci când se solicită.
Documente privind SAL-Fin